Tematem CANVAS może być niemal wszystko, od pomysłu na projekt aż do perspektywy działania całej istniejącej firmy. Największą wartością jest uporządkowanie wiedzy i perspektyw, które nie były wcześniej jawne a na pewno nie były uporządkowane.
CANVAS zmusza do refleksji nad tymi zagadnieniami oraz generuje kolejne pytania, która mają znaczenia dla realności wykonywania założeń biznesowych. Bardzo często zespoły pracujące w CANVAS razem z szefem, będącym założycielem firmy, odkrywały co jest dla niego sednem biznesu. Wielokrotnie widzieliśmy potem jak zmiana to na plus jakość ich współpracy.
Zespoły w trakcie sesji CANVAS odkrywają też bardzo często, że jest do zrobienia dużo więcej działań niż wydawało się na początku i to urealnienie pozwala finalnie dowozić cele oraz przewidywać z wyprzedzeniem trudności do rozwiązania i je zabezpieczać.
Po analizie ryzyka również często zapadała decyzja, że działania nie będą podejmowane, CANVAS wówczas pełni tutaj funkcje diagnostyki przed projektowej. Jednocześnie, jeśli jednak z analizy wynikało, że działanie jest zasadne, CANVAS wskazuje pierwsze kroki niezbędna, aby rozpocząć działania.
CANVAS, to przejrzysta i prosta forma analizy. Jest uniwersalna i sprawdza się w każdej branży bez względu na wielkość czy rodzaj działalności przedsiębiorstwa. Jedną z głównych korzyści metody jest szybkość analizy przy zaangażowaniu całego zespołu.
Doświadczenie prowadzącego sesje CANVAS konsultanta ma również ogromne znaczenie, bo poza poruszaniem się w obszarach wskazywanych przez samą metodę, prowadzący dostarcza perspektywy bazujące na jego doświadczeniach i pytaniami prowadzi uczestników sesji do pogłębiania lub poszerzania znaczących obszarów analizy.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Działaj z nami.
Zadowolonych klientów
Doświadczenia w consultingu
Sprawdzonych metodologii
Wygenerowanych obrotów dla klientów
Chcesz wiedzieć więcej?
Zapraszamy do kontaktu!