Jako menadżer, czy specjalista pracujący w kontakcie z klientem stajesz przed wyzwaniem zaplanowania i wdrażania działań operacyjnych, a też sprawnym reagowaniem na bieżące potrzeby swoich przełożonych, współpracowników, oraz coraz bardziej wymagających klientów.
Byłoby znacznie łatwiej jakby każdy wykonywał dobrze swoją pracę, a problemy były merytorycznie i spokojnie rozstrzygane. Jakże bywa dalekie od naszej rzeczywistości…
Zwiększ swoją sprawność zawodowa, biznesowa, a też osobistą, dzięki rozwojowi podstawowej kompetencji profesjonalnej jaką jest wysokoefektywna komunikacja.
Nauczysz się, jak osiągnąć sukces w prowadzeniu rozmów w ramach stanowiska, potrzeb i celów, Twoich, Twojej firmy i klientów.
Nauczysz się - Co powiedzieć, aby było to dokładnie dopasowane do sytuacji. Tak żeby osiągać cele, aby klient był zadowolony a podwładny czy współpracownik czuł się dobrze i wykonywał właściwie swoje zadania.
Doświadczysz - Jak dzięki otwartym rozmowom zaoszczędzisz masę czasu i unikniesz kosztownych strat. Doświadczysz jakie to może być łatwe, a nawet przyjemne. Poczujesz, jak wiele rozmów zacznie działać na Twoją korzyść.
Dowiesz się - Jak prowadzić nawet bardzo trudne rozmowy. Przestaniesz się ich obawiać i unikać, a to co wcześniej Cię blokowało lub wydawało się niemożliwe do zrealizowania, okaże się osiągalne, krok po kroku.
Pokonasz - Nieporozumienia, a zadania będą szły sprawniej, niż kiedykolwiek. Nauczysz się jak rozwiązywać nawet poważne konflikty i co może ważniejsze jak im przeciwdziałać, zanim staną się stresujące i kapitałochłonne.
Dzisiejsze oczekiwania biznesu oraz rynku pracowników powodują, że manager, kierownik, a także handlowiec czy osoba obsługująca klienta potrzebuje być pewnego rodzaju przewodnikiem w tym kontakcie. Dobry lider, to ten który rozumie i jasno widzi cele przed sobą, dokładnie wie, co musi zrobić on i jego zespół, aby odnieść sukces. Dostarcza współpracownikom i klientom niezbędnych informacji, precyzyjnie adekwatnych do bieżących zadań, jak i długoterminowych celów. Po kursie stanie się jasne, dlaczego niektórzy prawie zawsze osiągają swoje cele, pozostając w dobrych relacjach, jak pokonują przeszkody, oraz jak to robią, że inni chcą brać udział we wspólnym działaniu. Ilość nieporozumień, opóźnień i źle zrobionych zadań znacznie się zmniejszy, ponieważ dowiesz się również jak im przeciwdziałać zanim się pojawią.
Każdego z nas czasem przytłacza ilość, złożoność, czy skomplikowanie obowiązków, nerwowe oczekiwanie na decyzję, trudne rozmowy, itd. Chyba każdemu zdarzyło się zapragnąć chwili spokoju i odprężenia, podczas trudnego dnia w pracy. W warunkach biurowych, pomiędzy spotkaniami, telefonami i mailami jest to trudne. W warunkach domowych potrafi być to nawet trudniejsze. Dobra wiadomość jest taka że, istnieją metody, które uspokajają umysł, i to w zaledwie kilkanaście sekund.
Podczas kursu nauczysz się jak na zawołanie przywołać pozytywny stan ducha, bo bez tego, znając nawet najlepsze techniki komunikacji, nie da się ich użyć, a przecież o dobra komunikację nam chodzi.
Twój pracownik, kolega w biurze, albo klient przeżywa kryzys. Starasz się go pocieszyć, doradzić, dodać otuchy, zająć innym tematem, lecz nie bardzo to działa. Wręcz przeciwnie! Staje się bardziej nerwowy, czuje się niezrozumiany. Błędy w komunikacji sprawiają, że wyrządzamy sobie krzywdę, nawet mając dobre intencje!
Bywa przecież, że nawet chęć niesienia pomocy przynosi więcej złego niż dobrego. Czy kiedykolwiek: doradzałeś komuś, pocieszałeś go, rozbijałeś za kogoś temat na czynniki pierwsze, ostrzegałeś i uważałeś, że pomagasz? To, co robisz - nie działa, kiedy drugi człowiek naprawdę źle się z czymś czuje.
Nauczymy Cię jak uniknąć takich pułapek. Także, jak dochodzić szybko do sedna, oraz co robić, aby jednocześnie stymulować do kreatywnego szukania rozwiązań u podległego personelu i wzmacniać poczucie odpowiedzialności, podczas rozwiązywania problemów. Po to aby naprawdę pomagać je rozwiązywać, zamiast rozwiązywać je za innych!
Dodatkowo dowiesz się jak prowadzić skuteczne rozmowy podsumowujące oraz oceniające. Zostanie Ci znacznie więcej czasu, na Twoje obowiązki.
Mamy tendencję do widzenia tylko jednego rozwiązania. Naszego rozwiązania! Na kursie dowiesz się, jak poradzić sobie z problemem na wiele sposobów. Tak, aby obydwie strony były zadowolone z wyniku, a osiągane porozumienie trwałe. Bo powracające problemy, to ogromna strata czasu i energii u osób zarządzających.
Od unikania mówienia o problemach, gorsze jest tylko ich pozorne rozwiązywanie oraz otwarte kłótnie, które nie przynoszą realnych rozwiązań. Dobra wiadomość jest taka, że istnieją tylko 3 rodzaje konfliktów. To zaskakujące, ale to prawda, że wszystkie sytuacje konfliktowe, niezależnie od „kalibru”, wydarzające się w Twoim zawodowym i prywatnym życiu wpisują się w 3 możliwe rodzaje, i do każdego z nich istnieją adekwatne sposoby ich rozwiązywania, które nauczysz się stosować.
Żadna reakcja w komunikacji, nie będzie skuteczna, jeśli nie będziesz wiedzieć, kiedy jej użyć, a kiedy wybrać inną strategię. Nie ma nic bardziej irytującego, niż człowiek po treningu, który mając w ręku „młotek”, wszędzie widzi „gwoździe”…
„Narzędzi” komunikacji jest wiele, kurs jest tak skonstruowany, aby prowadzić Cię, po nabywaniu wiedzy o sposobach skutecznego prowadzenia zespołu, krok po kroku. Budując Twoją świadomość oraz kompetencje, w sposób który pozwala Ci rozumieć mechanizmy interakcji międzyludzkich, oraz daje Ci pewność, kiedy użyć rozwiązania adekwatnego w danym momencie.
Znów pewnie Cię zaskoczymy, ale aby szybko i skutecznie podjąć właściwą decyzję, wystarczy odpowiedzieć, sobie na 1 ważne PYTANIE. Kiedy poznasz na nie odpowiedź, w 3 sekundy, ze 100% skutecznością, właściwie wybierzesz co należy zrobić i powiedzieć, aby osiągnąć sukces w sytuacji w której jesteś. Kompas pokieruje Cię bezbłędnie w wyborze umiejętności, w każdej sytuacji, w której możesz się znaleźć.
Może masz za sobą doświadczenie nagłej utraty ważnego klienta, dezorientację i złość, kiedy się to działo. Albo totalne zdziwienie i żal, kiedy wybitny pracownik składa wypowiedzenie na Twoim biurku. Frustrację, kiedy nie dostajesz od ludzi dokładnie tego, czego na teraz potrzebujesz i wiesz jakie będą konsekwencje, tego błędu albo zaniechania. Na kursie dowiesz się, dlaczego takie sytuacje w ogóle mają miejsce, i zrozumiesz co musisz robić, aby się skończyły.
Kiedy chcesz jakiejś zmiany od drugiego człowieka, chciałbyś też, aby zmiana była trwała. Intuicyjnie wiemy, że od tego jak zaczniemy, nasza prośba, zostanie spełniona lub nie. W praktyce od pierwszego zdania, zależy średnio 50% skuteczności, w sytuacji, kiedy chcesz aby druga osoba zaczęła robić coś inaczej niż dotychczas. Jednak nie jest oczywiste co wówczas powiedzieć, aby rozmowa nie przerodziła się w ciężką wymianę słów z kłótnią wiszącą w powietrzu. Dowiesz się precyzyjnie, co powiedzieć w tym pierwszym momencie, aby załatwić sprawę i pozostać w poprawnych relacjach z rozmówcą.
Dowiesz się również, jak budować komunikat, nawet kiedy sytuacja należy do „delikatnych”, w których dotychczas nie wiedziałeś, jak się odezwać, a nawet zdarzało Ci się temat przemilczeć, co rzadko kiedy wychodzi na dobre.
Kurs komunikacji ma to do siebie, że każdy uczestnik szczególnie docenia to co dla niego osobiście najważniejsze: to co najbardziej ułatwi czy przyspieszy mu pracę, albo odkrywa co wcześniej powodowało ważne niepowodzenia i jak teraz działać inaczej aby osiągać to na czym mu zależy.
Zadowolonych klientów
Doświadczenia w consultingu
Sprawdzonych metodologii
Wygenerowanych obrotów dla klientów
Chcesz wiedzieć więcej?
Zapraszamy do kontaktu!