Przykład 1: Właściciel uważa, że organizacja pracy magazynu blokuje rozwój firmy. Audyt ujawnił nieefektywność struktury płaskiej, rozwinięte mikro zarządzanie, konflikty personalne. Audyt nie zawierał rekomendacji pracy z pracownikami magazynu.
Przykład 2: Właściciel uważa że ma problem ze sprzedażą. Audyt ujawnił rażące braki w możliwościach kontaktowania się z firmą i osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż oraz brak jakichkolwiek procedur sprzedaży.
Każda firma ma silne strony i strefy problematyczne. Inaczej mówiąc, to co robi dobrze, i to co blokuje jej skuteczne funkcjonowanie. Audyt definiuje te dysfunkcyjne procesy i obszary, a ich poprawa powoduje generowanie większego zysku.
Wyboru metod i metodologii dokonujemy poprzez analizę spółki. W audycie korzystamy z uznanych metod, min.: Theory of Constraints, Kaizen, Lean, SWOT, GTD, CANVAS, Psychodynamic, Team dysfunction methodology, CoachWise.
To wielokierunkowe podejście pozwala na zbudowanie pełnego obrazu spółki i jest bazą do zaprojektowania i wdrażania optymalnie dobranych rozwiązań.
Klient szybko dostaje odpowiedź, jakie obszary wymagają zmiany.
Rekomendujemy działania naprawcze.
Przeprowadzamy darmowe wdrożenie jednego z sugerowanych działań naprawczych.
Obszary zastosowań audytu dla rad Nadzorczych / właścicieli / zarządów
- W danym dziale lub firmie nic się od lat nie zmienia.
- Słyszycie o „specyficznej sytuacji”, „trudnym rynku”, „ludziach niemających pieniędzy”.
- Występują problemy z dyscypliną.
- Niewystarczające wykorzystanie czasu przez pracowników (może wystarczy ośmiu lepiej pracujących niż dzisięciu pracujących byle jak).
- Brak stosowania podstawowych metod: burzy mózgów, SWOT, BCG – zarówno wśród pracownikówjak i właścicieli/ rad nadzorczych/ zarządów.
- Trudność z komunikacją: zarząd – pracownicy , menedżerowie – pracownicy, zarząd – managerowie.
- Niski poziom zaufania.
- Brak spójnej koncepcji biznesowej.
- Działania firmy nie przynoszą rezultatów – nie wiadomo dlaczego.
- Brak spojrzenia na firmę „z zewnątrz”.

