Komunikacja Managerska, czyli 12 nawyków skutecznej komunikacji managerskiej

3 dni rozwoju

12 umiejętności

Ekskluzywne małe grupy

Dzień dobry!

Pamiętaj, że najlepszą inwestycją jesteś Ty sam!

Komunikacja managerska daje możliwość zdobycia aż 12 umiejętności podczas trzech dni warsztatów. Czeka na Ciebie mnóstwo merytorycznych informacji, psychologicznych narzędzi do wykorzystania wszędzie tam gdzie masz kontakt z ludźmi! Wszędzie tam gdzie chcesz ludzi prowadzić, inspirować, pobudzać do zaangażowania, rozwiązywania problemów i działania efektywnie!

Nie może Cię tam zabraknąć! Cytując J.D. Rockefeller’a “Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem.” Słowa te się nie zdewaluowały, a wręcz przeciwnie ich siła rośnie w tych zmiennych czasach. A Rockefeller wiedział jak postępować z ludźmi! Właśnie umiejętności postępowania z ludźmi obiecuję Cię nauczyć w trakcie tych 3 dni.

Bo to, czego się nauczysz, pozwoli Ci stworzyć przyszłość na własnych warunkach. Przewagę na każdym rynku mają ci, którzy umieją więcej. A żeby umieć, trzeba się uczyć.

Czego doświadczysz podczas Komunikacji Managerskiej?

Podniesiemy Twoją sprawność zawodową, biznesową, osobistą.
Nauczymy Cię, jak osiągnąć sukces w prowadzeniu rozmów, na miarę Twojego stanowiska, Twoich potrzeb i marzeń.

Nauczysz się

Co powiedzieć, aby zawsze było to dokładnie dopasowane do sytuacji, tak aby osiągać swoje cele i aby klient był zadowolony a pracownik czuł się dobrze i wykonywał właściwie swoje zadania.

Doświadczysz

Jak dzięki szczerym rozmowom zaoszczędzisz masę czasu i unikniesz strat. Zobaczysz jakie to łatwe, a nawet przyjemne. Poczujesz, jak wiele rozmów zacznie działać na Twoją korzyść.

Dowiesz się

Jak prowadzić trudne rozmowy. Przestaniesz się ich bać, a to co wcześniej Cię blokowało lub wydawało się niemożliwe do zrealizowania, okaże się osiągalne, krok po kroku.

Pokonasz

Nieporozumienia, a zadania będą szły gładko. Nauczysz się jak rozwiązywać nawet poważne konflikty i co może ważniejsze jak przeciwdziałać im, zanim staną się denerwujące i kapitałochłonne.

Tematy przewodnie programu

Sprawdź, czego nauczysz się podczas Komunikacji Managerskiej

Podwójna wygrana

Mamy tendencję do widzenia tylko jednego rozwiązania. Naszego rozwiązania! Na kursie dowiesz się, jak poradzić sobie z problemem na wiele sposobów. Tak, aby obydwie strony były zadowolone z wyniku, a osiągane porozumienie trwałe. Bo powracające problemy, to ogromna strata czasu i energii u osób zarządzających.

Od unikania mówienia o problemach, gorsze jest tylko ich pozorne rozwiązywanie oraz otwarte kłótnie, które nie przynoszą realnych rozwiązań. Dobra wiadomość jest taka, że istnieją tylko 3 rodzaje konfliktów. To zaskakujące, ale to prawda, że wszystkie sytuacje konfliktowe, niezależnie od „kalibru”, wydarzające się w Twoim zawodowym i prywatnym życiu wpisują się w 3 możliwe rodzaje, i do każdego z nich istnieją adekwatne sposoby ich rozwiązywania, które nauczysz się stosować.

Piękny umysł

Każdego z nas czasem przytłacza ilość, złożoność, czy skomplikowanie obowiązków, nerwowe oczekiwanie na decyzję, trudne rozmowy, itd. Chyba każdemu zdarzyło się zapragnąć chwili spokoju i odprężenia, podczas trudnego dnia w pracy. W warunkach biurowych, pomiędzy spotkaniami, telefonami i mailami jest to trudne. W warunkach domowych potrafi być to nawet trudniejsze. Dobra wiadomość jest taka że, istnieją metody, które uspokajają umysł, i to w zaledwie kilkanaście sekund.

Podczas kursu nauczysz się jak na zawołanie przywołać pozytywny stan ducha, bo bez tego, znając nawet najlepsze techniki komunikacji, nie da się ich użyć, a przecież o dobra komunikację nam chodzi.

I po problemie…

Twój pracownik, kolega w biurze, albo klient przeżywa kryzys. Starasz się go pocieszyć, doradzić, dodać otuchy, zająć innym tematem, lecz nie bardzo to działa. Wręcz przeciwnie! Staje się bardziej nerwowy, czuje się niezrozumiany. Błędy w komunikacji sprawiają, że wyrządzamy sobie krzywdę, nawet mając dobre intencje! Bywa przecież, że nawet chęć niesienia pomocy przynosi więcej złego niż dobrego. Czy kiedykolwiek: doradzałeś komuś, pocieszałeś go, rozbijałeś za kogoś temat na czynniki pierwsze, ostrzegałeś i uważałeś, że pomagasz? To, co robisz – nie działa, kiedy drugi człowiek naprawdę źle się z czymś czuje. Nauczymy Cię jak uniknąć takich pułapek. Także, jak dochodzić szybko do sedna, oraz co robić, aby jednocześnie stymulować do kreatywnego szukania rozwiązań u podległego personelu i wzmacniać poczucie odpowiedzialności, podczas rozwiązywania problemów. Po to aby naprawdę pomagać je rozwiązywać, zamiast rozwiązywać je za innych! Dodatkowo dowiesz się jak prowadzić skuteczne rozmowy podsumowujące oraz oceniające. Zostanie Ci znacznie więcej czasu, na Twoje obowiązki.

Triumfujący zespół

Wyobraź sobie siebie w roli dobrego lidera, który widzi, rozumie swoje cele, dokładnie wie, co musi zrobić jego zespół, aby odnieść sukces, oraz dostaje to, czego naprawdę pragnie. Może teraz zaskoczy Cię to, co przeczytasz, lecz jest to łatwiejsze niż myślisz! Po Komunikacji Managerskiej zaczniesz rozumieć, dlaczego niektórzy ludzie prawie zawsze osiągają swoje cele oraz jak sprawiają, że inni chcą brać udział w ich realizacji. Jak pokonywać przeszkody na drodze do sukcesu. Już nie będziesz musiał marnować czasu na kłótnie i spory, ponieważ dowiesz się również jak im przeciwdziałać zanim się pojawią. Pokażemy Tobie w czym naprawdę jesteś dobry. Gdzie są Twoje talenty, umiejętności i wiedza oraz nauczysz się jak je wykorzystywać, aby Twoje cele stawały się rzeczywistością.

Mistrz asertywności

Kiedy chcesz jakiejś zmiany od drugiego człowieka, chciałbyś też, aby zmiana była trwała. Intuicyjnie wiemy, że od tego jak zaczniemy, nasza prośba, zostanie spełniona lub nie. W praktyce od pierwszego zdania, zależy średnio 50% skuteczności, w sytuacji, kiedy chcesz aby druga osoba zaczęła robić coś inaczej niż dotychczas. Jednak nie jest oczywiste co wówczas powiedzieć, aby rozmowa nie przerodziła się w ciężką wymianę słów z kłótnią wiszącą w powietrzu. Dowiesz się precyzyjnie, co powiedzieć w tym pierwszym momencie, aby załatwić sprawę i pozostać w poprawnych relacjach z rozmówcą. Dowiesz się również, jak budować komunikat, nawet kiedy sytuacja należy do „delikatnych”, w których dotychczas nie wiedziałeś, jak się odezwać, a nawet zdarzało Ci się temat przemilczeć, co rzadko kiedy wychodzi na dobre.

Fakap detektor

Może masz za sobą doświadczenie nagłej utraty ważnego klienta, dezorientację i złość, kiedy się to działo. Albo totalne zdziwienie i żal, kiedy wybitny pracownik składa wypowiedzenie na
Twoim biurku. Frustrację, kiedy nie dostajesz od ludzi dokładnie tego, czego na teraz potrzebujesz i wiesz jakie będą konsekwencje, tego błędu albo zaniechania. Na kursie dowiesz
się, dlaczego takie sytuacje w ogóle mają miejsce, i zrozumiesz co musisz robić, aby się skończyły.

Kompas kompetencji

Żadna reakcja w komunikacji, nie będzie skuteczna, jeśli nie będziesz wiedzieć, kiedy jej użyć, a kiedy wybrać inną strategię. Nie ma nic bardziej irytującego, niż człowiek po treningu, który mając w ręku „młotek”, wszędzie widzi „gwoździe”…

„Narzędzi” komunikacji jest wiele, kurs jest tak skonstruowany, aby prowadzić Cię, po
nabywaniu wiedzy o sposobach skutecznego prowadzenia zespołu, krok po kroku. Budując Twoją świadomość oraz kompetencje, w sposób który pozwala Ci rozumieć mechanizmy interakcji międzyludzkich, oraz daje Ci pewność, kiedy użyć rozwiązania adekwatnego w danym momencie.

Znów pewnie Cię zaskoczymy, ale aby szybko i skutecznie podjąć właściwą decyzję, wystarczy odpowiedzieć, sobie na 1 ważne PYTANIE. Kiedy poznasz na nie odpowiedź, w 3 sekundy, ze 100% skutecznością, właściwie wybierzesz co należy zrobić i powiedzieć, aby osiągnąć sukces w sytuacji w której jesteś. Kompas pokieruje Cię bezbłędnie w wyborze umiejętności, w każdej sytuacji, w której możesz się znaleźć.

Stwórz prawdziwe relacje, czyli Networking inny niż wszystkie

Dzięki ekskluzywnym małym grupom i sposobie prowadzenia zajęć nawiązujesz bliskie i – przede wszystkim – prawdziwe relacje międzyludzkie. Bezpośrednio uczysz się od innych na bazie ich własnych realnych historii, powstają więzi i przyjaźnie, które są czymś więcej niż zwykłą wymianą wizytówek. Są niesamowitym i prawdziwym spotkaniem się z innymi uczestnikami. Zobaczysz jak procentują relacje, podczas których używa się dobrej komunikacji.


Małgorzata Pękalska

dyrektor merytoryczna Progress Institute

Dowiedz się więcej o prowadzącej

Ukończyła studia magisterskie z politologii i studia licencjackie z doradztwa psychospołecznego, oraz setki godzin profesjonalnych szkół i kursów trenerskich, coachingowych i konsultanckich. Szkoli od ponad 8 lat. Jest autorką licznych artykułów. Prowadzi profesjonalne procesy grupowe podczas których polepszane są relacje międzyludzkie i jakość współpracy zespołowej. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami oraz tysiącami osób z całego kraju. Pracowała między innymi dla Johnson & Johnson, Arcelormittal Poland, czy Youth Business Poland. Za swoje największe osiągnięcia biznesowe uznaje przyspieszenie procesu zmian, którego dynamika wzrosła z 5 lat do pół roku, w efekcie czego firma klienta zanotowała 22% wzrost sprzedaży oraz o 35% skrócony czas pracy. Innym ciekawym osiągnięciem jest współprowadzenie z Progress Institute procesu zmiany, w wyniku którego nastąpił 42% wzrost sprzedaży i jednocześnie pobicie rekordu sprzedaży, w notowanej na GPW w Warszawie, ponad 20 letniej firmie Robinson Europe S.A. Jej motto życiowe brzmi: „Życie to nieustający proces zmian i od Ciebie zależy, czy i jak bardzo wyjdą Ci na dobre”.

SILVER

Wersja dofinansowania z UE. 1188 zł
(obecnie niedostępny)

GOLD

Wersja pełnopłatna bez dofinansowania. 5940 zł

VIP

Indywidualne szkolenie dla tych którzy chcą pracować jeden na jeden. 14700 zł

Sprawdź co mówią inni

Poznaj opinie uczestników Kursu Komunikacyjnego.

Kurs komunikacji ma to do siebie, że każdy uczestnik szczególnie docenia to co dla niego osobiście najważniejsze: to co najbardziej ułatwi czy przyspieszy mu pracę, albo odkrywa co wcześniej powodowało ważne niepowodzenia i jak teraz działać inaczej aby osiągać to na czym mu zależy.

Szczególnie jednak często uczestnicy wymieniają te umiejętności:

  • oszczędność czasu wynikające z nie prowadzenia zbędnych rozmów (takich, które kiedyś się skończyły “jednym słowem za dużo” – a dziś po prostu, sprawnie się rozwiązują)
  • prowadzenie zespołu – inspirowanie, zarządzanie i prowadzenie ludzi bo komunikacja jest podstawą przywództwa
  • prewencja nieporozumień – rozpoznawanie problemów po małych symptomach
  • angażowanie ludzi w wykonywanie ich pracy najlepiej jak potrafią
  • reagowanie jak ktoś się wkurza (np. niezadowolony z obsługi klient, koleżanka)
  • reagowanie na nagłe wycofanie z kontaktu
  • nie doprowadzanie do “zablokowania” i zerwania rozmowy – wykorzystanie zdefiniowania 12 blokad komunikacyjnych jakie nieświadomie stosujesz w rozmowach
  • stawianie osiągalnych celów
  • rozpoznawanie umiejętności do użycia w każdej (dosłownie!) sytuacji
  • wprowadzanie klimatu zaangażowania i sympatycznej współpracy
  • szybkie rozwiązywanie nieporozumień zanim przyniosą większe problemy
  • prewencja konfliktów – zapobieganie konfliktom, by się nie wydarzyły (także konfliktom z klientami i niedoszłymi klientami)
  • pomoc pracownikom a też kolegom z zespołu i bliskim w znajdowaniu dobrych dla nich rozwiązań i wzmocnienie ich zdrowego poczucia wartości 🙂
  • reagowanie jak ktoś jest załamany, smutny, ma gorszy dzień, trudniejszy czas
  • umiejętność wzbudzania otwartości i chęci szczerej rozmowy
  • określanie celów nie tylko realistycznych a wykonywanych
  • rozumienie o co innym chodzi – niesamowity zwrot w umiejętności rozumienia ludzi!
  • pomoc w szybkim uspokojeniu człowieka aby nadal czuł się dobrze i mógł dalej rozmawiać
  • rozpoznawanie 3 rodzajów konfliktu
  • stosownie rozwiązania dla każdego z nich

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest program szkolenia Komunikacja Managerska?

Kliknij i pobierz program szkolenia


W jakich województwach jest możliwość uzyskania dofinansowania?

W województwie Śląskim, Podkarpackim i Lubelskim.


Jaka jest cena szkolenia?

Cena szkolenia wynosi 5940 pln. Przy dofinansowaniu z UE Twój udział w koszcie szkolenia to 1188 pln. Ceny są netto bez Vat, ponieważ dotacja jest udzielana bez tego podatku.


Czy mogę wraz z kolegami z firmy iść na to szkolenie?

Tak, może iść z Tobą maksymalnie 13 osób. Taka jest maksymalna kwota tej dotacji przypadająca na jeden podmiot gospodarczy.


Czy dostanę (lub właściciel firmy w której pracuję) fakturę kosztową za to szkolenie?

Tak, faktura będzie w kwocie Twojego udziału – czyli 1188 pln. Taka suma jest Twoim kosztem księgowym.


Kogo mam zapytać o możliwość dofinansowania?

Naszego eksperta. Jeśli prowadzisz swoją działalność gospodarczą zostaniesz poproszony o podanie NIP i adresu. Jeśli pracujesz u kogoś, musisz poprosić właściciela o zgodę na uzyskanie dotacji do szkolenia. Nasz ekspert porozmawia z nim telefonicznie, lub podjedzie do firmy.


Co obejmuje cena w ramach dofinansowania z UE?

Cena obejmuje 3 dniowe szkolenie po 8 h, wraz z przerwami kawowymi oraz drobnym poczęstunkiem.


Gdzie odbywa się szkolenie?

Pracujemy w wyposażonej sali szkoleniowej na terenie województwa. Szkolenie może także odbyć się w siedzibie Twojej firmy lub innym ustalonym miejscu.


Czy będę miał/ miała zapewnione zakwaterowanie?

Cena nie obejmuje zakwaterowania, ze względu na różne potrzeby grupy.


Czy będę miał/ miała zapewniony obiad/kolację?

Cena nie obejmuje obiadu i kolacji. Mamy natomiast wynegocjowany cennik dla uczestników szkolenia w atrakcyjniejszych cenach niż standardowe w miejscu szkolenia.W zależności od wymagań uczestników (rodzaje diet – wegetariańska, inne) zapewniamy dostęp do odpowiednich posiłków.


Gdzie odbywa się szkolenie?

Pracujemy w wyposażonej sali szkoleniowej na terenie województwa Szkolenie może także odbyć się w siedzibie Twojej firmy lub innym ustalonym miejscu.


Jak wygląda przygotowanie dokumentów do dotacji unijnej?

Nasz ekspert poprowadzi Państwa / firmę w której pracujecie przez przygotowanie do uzyskania dotacji. Dbamy o to by uzyskanie dotacji jak najmniej obciążało Państwa pod względem formalności. Potrzebna jest zazwyczaj pomoc księgowej/ głównej księgowej.


Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami!