Komunikacja managerska – szkolenie
Nauczysz się stylu porozumiewania, w którym każdy z rozmówców wygrywa.
Poznasz techniki komunikacji, które sprawią, że Twoi pracownicy wezmą odpowiedzialność za wykonywane zadania i z pełnym zaangażowaniem będą realizowali swoje projekty.
Dowiesz się, jak sprawić, by każdy dzień upływał w przyjaznej atmosferze, a konflikty rozwiązywane były szybko i skutecznie.
Dla kogo
Jeżeli jesteś właścicielem lub menadżerem w małej lub średniej firmie i chcesz wprowadzić zmiany, które zapewnią jej szybki rozwój, to nasze szkolenie przeznaczone jest właśnie dla Ciebie. Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji i zamów je już dziś, a otrzymasz 80% dofinansowania kosztów z Unii Europejskiej.
Korzyści
Dzięki naszemu szkoleniu będziesz się lepiej komunikował, a skorzystasz na tym zarówno Ty, jak i Twoi pracownicy. Dobra komunikacja to oszczędność czasu i… nerwów, czyli więcej satysfakcji i mniej stresu. Zwiększy się wydajność pracy całego zespołu, a najlepsi fachowcy nie będą chcieli od Ciebie odchodzić. Wszystko to w efekcie zwiększy obroty i zyski Twojej firmy.
Program
Cel na celowniku
Efektywny zespół to taki, który potrafi określić cel swojego działania i skutecznie go zrealizować. Na naszym szkoleniu dowiesz się, jak prawidłowo go zdefiniować i przekonać się czy jego realizacja zaspokoi Twoje aktualne potrzeby. Podpowiemy Ci, jakie przeszkody możesz napotkać na drodze do jego osiągnięcia i jak sobie z nimi radzić. Sprawdzisz jakie masz zasoby – zdolności, talenty, umiejętności, wiedzę – i nauczysz się, jak je wykorzystywać w służbie realizacji swoich planów.
Kontakt – to mi pasuje!
Jak wzajemnie się dobrze zrozumieć? Dzięki dopasowaniu. W ramach naszych zajęć dowiesz się, czym jest dopasowanie i jak go używać, by uzyskać zamierzone korzyści, np. wynegocjować lepszą cenę. Będziesz mógł przetestować tę nową umiejętność w praktyce, w trakcie ćwiczeń z innymi uczestnikami kursu. To tak, jak z nauką jazdy samochodem – na początku musisz świadomie zwracać uwagę na wiele czynności, ale z czasem prowadzisz już bez zastanowienia – utrwalona kompetencja działa z poziomu podświadomości.
Piękny umysł
To, jak wygląda Twój wewnętrzny świat zależy od Ciebie. W Twoim umyśle zamieszkują wzrokowe, słuchowe, cielesne, węchowe i smakowe reprezentacje rzeczywistości. Ich jakość to jakość Twojego życia – mają one wpływ na samopoczucie, motywację, zachowanie, a nawet stan ciała. Na naszym szkoleniu poznasz metody ich kształtowania na rzecz pozytywnego stanu Twojego ducha. Technika kotwiczenia pozwoli Ci w każdym momencie uzyskać dostęp do takich zasobów, jak spokój, pewność siebie, czy relaks.
I po problemie
Błędy w komunikacji mogą sprawić, że ludzie wyrządzają sobie krzywdę. Bywa, że nawet chęć niesienia pomocy przynosi więcej złego niż dobrego. Na naszych zajęciach dowiesz się, jak uniknąć takich pułapek. Jak odpowiednio nazwać i umiejscowić problem, który pojawił się w relacji z inną osobą. Poznasz 12 blokad komunikacyjnych, które utrudniają porozumienie i zasady, jak dopasować swoje reakcje do określonych okoliczności.
Podwójna wygrana
Każdy spór można rozwiązać na kilka sposobów. Korzystając z posiadanej władzy, wydać autorytarne polecenie, nie troszcząc się o dobrostan pracowników. Można pójść na kompromis, w efekcie którego każdy trochę przegrywa. Ale można też zastosować techniki komunikacji typu win-win, dzięki którym obie strony konfliktu poczują się zwycięzcami. Tak to możliwe! Już dziś zapisz się na nasze warsztaty, by dowiedzieć się, jak to się robi, a nabytą wiedzę natychmiast przećwiczyć w praktyce.
W praktyce
Przykład 1: Dyrektor działu – zaangażowana we wprowadzane w firmie zmiany – napotykała opór podwładnych oraz innych dyrektorów. Znacznie obniżało to skuteczność jej działań i torpedowało całość projektu. Po przeprowadzonym kursie poradziła sobie z oporem i odegrała znaczącą rolę w motywowaniu całego zespołu. Poprawiły się także jej umiejętności negocjacyjne.
Przykład 2: Właściciel firmy miał problem z rzetelnością wykonania zadań przez swoich podwładnych: „Jak nie dopilnuję to sami nie pomyślą”. Zmiana sposobu delegowania poleceń i zlecania poprawek sprawiła, zespół wziął odpowiedzialność za swoją pracę, a szef mógł pojechać na urlop bez „telefonu przy uchu”.
Jak, gdzie, kiedy
Szkolenia odbywają się w małych grupach do „X” osób i mają charakter warsztatowy. W ich trakcie przechodzimy od teorii do praktyki. Dzięki temu już podczas samego treningu będziesz miał okazję się przekonać, że proponowane przez nas metody naprawdę działają!
Zajęcia przeprowadzamy na terenie Twojej firmy w dogodnym dla Ciebie terminie, lub w formule otwartej.
Całość programu to 3 dni.
Zainteresowany? Dzwoń, pisz śmiało!